BELANGRIJKE INFORMATIE

Je hebt de mogelijkheid om de verschillende abonnementen per kwartaal of jaarlijks te betalen. Let op: het abonnement met een betaling per kwartaal is alleen met credit card te betalen op dit moment. Excuses voor het ongemak.

ZO WERKT HET

  1. Selecteer een pakket

    01

    Selecteer een pakket

    Waarmee kunnen onze brouwers jou elk kwartaal verblijden?

  2. Geniet van speciale voordelen

    02

    Geniet van speciale voordelen

    Word lid van onze selecte groep bierliefhebbers

  3. Deel je mening

    03

    Deel je mening

    Beoordeel je ervaring en laat ons weten hoe we je bierbeleving nog beter kunnen maken.

Een persoonlijk pakket uit liefde voor bier

Kies je voor de verrassing van onze brouwers? Of leg je een voorraad Grand Prestige aan? Misschien wel allebei. Selecteer een pakket en we zullen voor je aan de slag gaan.

Ieder kwartaal zorgvuldig bezorgd

Welk abonnement je ook selecteert, we zullen elk kwartaal met een bierpakket voor je deur staan.
Zolang jij het lekker vindt. Je hoeft alleen even voor ontvangst te tekenen.

Een gewaardeerd cadeau voor bierliefhebbers

Het vullen van een eigen Grand Prestige kelder of proeven van een bier dat bijna niemand anders zal bemachtigen… Een bierliefhebber maak je met niets blijer. Met een pakket van onze brouwers is er voor ieder wat wils en ben je minimaal een jaar voorzien.

Stel cadeau samen
Klaar om te proeven?

Geef door met welk abonnement we je kunnen verblijden en we staan binnenkort met je pakket op de stoep.

FAQ - De Proeftuin

Wat is de Proeftuin?

Als lid van De Proeftuin ontvang je elk kwartaal een zorgvuldig geselecteerd bierpakket met drie kruiken van 50cl speciaalbier waarmee je wordt verrast met de meest exclusieve óf meest geliefde bieren van de Hertog Jan brouwers. Een persoonlijk pakket met liefde bij je thuisbezorgd. Leden krijgen daarnaast ook berichten van de brouwers, een uniek kijkje achter de schermen en twee speciale Proeftuin proefglazen. Dit exclusieve karakter maakt De Proeftuin tot een club waar je als Hertog Jan liefhebber bij wilt horen.

Wat is de oplage van de bieren uit de Proeftuin?

De Proeftuin is een exclusief lidmaatschap waar in eerste instantie slechts 14.000 abonnees mogelijk zijn, dit heeft alles te maken met de capaciteit van onze Proeftuin. Afhankelijk van het succes en de vraag, kan dit aantal nog toenemen.

Tot wanneer kan ik mijn Proeftuin abonnement afsluiten?

De Proeftuin bieren zijn exclusief en worden in beperkte oplage gebrouwen, daarom moet je er snel bij zijn. Als er nog Proeftuin abonnementen beschikbaar zijn, moet je deze uiterlijk vóór het einde van het kwartaal bestellen om de bieren vanaf volgend seizoen te kunnen ontvangen voor het abonnement wat per kwartaal afgeschreven wordt. Wil je in juni je eerst Pakket ontvangen? Sluit dan vóór 4 april abonnement af.

Krijg ik ook glaswerk?

Jazeker, vóór de eerste levering bij het Proeftuin abonnement krijg je twee speciale Proeftuin proefglazen. Voor de andere twee abonnementen is dit niet het geval.

Kan ik de inhoud van het Proeftuinpakket inzien voordat ik abonnee word?

Nee, vanwege het exclusieve karakter van de speciaalbieren is het niet mogelijk om de inhoud van het abonnement op voorhand in te zien.

FAQ - Abonnement afsluiten en betalingen

Hoe werkt het afsluiten van een abonnement?

Selecteer welk abonnement jij graag wil en met welke termijn je deze wilt betalen. Eén of meerdere artikelen in je winkelwagen is dan een abonnement. Door op ‘Nu betalen’ te klikken, ga je ermee akkoord dat elk abonnement automatisch verlengd wordt voor de prijs en frequentie die op deze pagina vermeld staan, tot het eindigt of je het opzegt. Alle annuleringen zijn onderworpen aan het annuleringsbeleid.

Zodra je een abonnement afsluit, zul je herhalende zendingen ontvangen. Deze worden gebaseerd op de duur van je abonnement en de frequentie die je selecteert. Je betaalgegevens worden beveiligd opgeslagen en we zullen voorafgaand aan elke zending het juiste bedrag automatisch incasseren. Met uitzondering van de vooraf betaalde abonnementen.

Enkele abonnementen zullen automatisch worden verlengd aan het einde van de duur. Indien je het abonnement niet wenst te verlengen, kun je te allen tijde opzeggen.

Wat zijn de leverdata?

Abonnement afgesloten vóór 5 januari - Levering in Maart

Abonnement afgesloten vóór 5 april - Levering in Juni

Abonnement afgesloten vóór 5 juli - Levering in September

Abonnement afgesloten vóór 5 oktober - Levering in December

 

We gebruiken de eerste dag van de bovenstaande maanden (bijv. 1 juni) als een geschatte leveringsdatum. In werkelijkheid duurt het brouwen van sommige bieren langer dan van andere, dus de werkelijke leveringsdatum kan later nog wijzigen. We zullen de datum die je in je account ziet, updaten van zodra we een definitieve verzenddatum hebben. Vanaf die datum hebben we slechts enkele dagen nodig om je bestelling te verwerken, je bieren te verpakken en ze bij jouw thuis te leveren.

Hoe kan ik mijn bierpakket betalen?

Onze bierpakketten kun je per kwartaal betalen, of in één keer voor het hele jaar vooruit. Als je in één keer betaalt, ben je voordeliger uit. Je betaling is hiermee altijd gegarandeerd op tijd.

Let op:
Momenteel is het kwartaalabonnement alléén met Credit Card te betalen. Mocht je geen Credit Card hebben, dan kan je het jaarlijkse abonnement afsluiten waar je wel met iDeal kan betalen. Excuses voor het ongemak.

Het jaarabonnement is met iDeal en Credit Card te betalen.

Waarom kan er alleen met CreditCard betaald worden?

Ons webshop platform laat momenteel geen iDeal toe bij terugkerende incasso’s. Mocht je geen Credit Card hebben, dan kan je het jaarlijkse abonnement afsluiten waar je wel met iDeal kan betalen.

We werken hard om hier een passende oplossing voor te vinden. We willen echter niet langer wachten met de inschrijvingen voor de Proeftuin en de overige abonnementen aangezien het aantal inschrijvingen leidend zijn voor de hoeveelheid bier die we brouwen voor uitlevering in Maart. Excuses voor het ongemak.

Wanneer worden er kosten in rekening gebracht?

Betaal je per jaar, dan vallen de kosten op het moment dat je je abonnement afsluit. Je bent dan voor het hele jaar klaar. Als je je abonnement verlengt, zal de volgende betaling op 1 oktober plaatsvinden.

Wanneer je per kwartaal betaalt, wordt de eerste afschrijving verwerkt op de dag dat je je abonnement afsluit, dus wanneer je de bestelling plaatst. De volgende betaling vindt plaats op de eerste dag van het volgende kwartaal; 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober.

Kan ik mijn huidige abonnement aanvullen?

Jazeker, je kunt je abonnement tot het eind van ieder kwartaal wijzigen door in te loggen op je account. Je krijgt het extra bierpakket vanaf het volgende seizoen thuis. Zolang de voorraad strekt en er nog abonnementen beschikbaar zijn.

Is het mogelijk om meerdere abonnementen af te sluiten?

Ja, dit is mogelijk door de verschillende pakketten in je winkelmandje toe te voegen.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kun te alle tijden inloggen op je account waar je het abonnement per kwartaal kan opzeggen. Als je het abonnement per kwartaal voor de laatste dag van het kwartaal opzegt, bijvoorbeeld 31/03 (Q1), dan zal de betaling voor het abonnement en de levering in September (Q3) stop worden gezet. Mocht je de betaling voor Juni (Q2) terug gestort willen hebben en de levering ook niet willen ontvangen en je hebt voor het einde van het kwartaal opgezegd (Q1), neem dan contact op met onze klantenservice voor de verdere afhandeling. Het hiervoor genoemde voorbeeld is ook van toepassing op het verdere verloop van het kwartaalabonnement. De abonnementen die een jaar zijn vooruit betaald of cadeau gegeven lopen automatisch af aan het einde van de abonnementsperiode. Wij zullen tijdig de kans bieden om het abonnement te verlengen voor diegene die het jaarabonnement hebben afgesloten.

FAQ - Verzenden en ontvangen

Moet ik tekenen voor ontvangst van mijn bierpakket?

Sinds 1 juli 2021 zijn de regels rondom alcoholwetgeving aangescherpt, hierdoor zijn wij verplicht om (bij twijfel) een 18+ leeftijdscheck aan de deur uit te voeren. Dit betekent dat je moet tekenen bij ontvangst.

Wanneer ontvang ik mijn bierpakket?

De bierpakketten worden aan het begin van elk seizoen geleverd. Inapril, juni, september ennovember. Op het moment dat we je bestelling verzenden, krijgt je een track & trace code van PostNLof DHL. Zo kun je de precieze status van je bestelling zelf bekijken.

 

We gebruiken de eerste dag van de bovenstaande maanden (bijv. 1 juni) als een geschatte leveringsdatum. In werkelijkheid duurt het brouwen van sommige bieren langer dan van andere, dus de werkelijke leveringsdatum kan later nog wijzigen. We zullen de datum die je in je account ziet, updaten van zodra we een definitieve verzenddatum hebben. Vanaf die datum hebben we slechts enkele dagen nodig om je bestelling te verwerken, je bieren te verpakken en ze bij jouw thuis te leveren.

Wat zijn de exacte leverdata?

Abonnement afgesloten vóór 5 januari - Levering in Maart

Abonnement afgesloten vóór 5 april - Levering in Juni

Abonnement afgesloten vóór 5 juli - Levering in September

Abonnement afgesloten vóór 5 oktober - Levering in December


Op het moment dat we je bestelling verzenden, krijgt je een track & trace code van PostNL.

 

We gebruiken de eerste dag van de bovenstaande maanden (bijv. 1 juni) als een geschatte leveringsdatum. In werkelijkheid duurt het brouwen van sommige bieren langer dan van andere, dus de werkelijke leveringsdatum kan later nog wijzigen. We zullen de datum die je in je account ziet, updaten van zodra we een definitieve verzenddatum hebben. Vanaf die datum hebben we slechts enkele dagen nodig om je bestelling te verwerken, je bieren te verpakken en ze bij jouw thuis te leveren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je bestelling niet in goede orde is ontvangen (beschadigd of defect), kan je het artikel in originele staat en verpakking retourneren of ruilen. Het is niet mogelijk om een bier te retourneren wanneer deze niet naar wens is qua smaak.

Hoe moet ik retourneren?

Graag willen we je verzoeken een mail te sturen naar hertogjan@supportsquad.nl o.v.v van je HJ ordernummer met daarin welk artikel je wilt retourneren. Of neem contact op per telefoon met 085 - 483 5805. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.