FAQ

Vatgerijpt webshop & bestellingen

  • Waarom zijn Vatgerijpt Cognac en Vatgerijpt Port niet meer los te bestellen?
  • We hebben een selectie flessen Grand Prestige Vatgerijpt beschikbaar gesteld voor de speciale voorverkoop. Inmiddels zijn Vatgerijpt Cognac en Vatgerijpt Port uitverkocht, maar de Bourbon en Goose Island varianten zijn nog verkrijgbaar. In de loop van 2017 zijn alle producten weer beschikbaar, wanneer de reguliere verkoop start..
  • Waarom is Vatgerijpt Compleet niet meer te bestellen?
  • Het speciale pakket met van elke variant één fles Vatgerijpt was beperkt beschikbaar gesteld voor de speciale voorverkoop. Inmiddels zijn alle Vatgerijpt Compleet pakketten uitverkocht, maar de Bourbon en Goose Island varianten zijn nog wel los verkrijgbaar. In de loop van 2017 zijn alle producten weer beschikbaar, wanneer de reguliere verkoop start..
  • Wat is de inhoud van de flessen?
  • Alle Vatgerijpt varianten hebben een inhoud van 75cl.
  • Ik wil mijn order graag aanpassen, is dit mogelijk?
  • Wanneer u uw bestelling heeft afgerond is het helaas niet meer mogelijk de bestelde producten aan te passen.
  • Ik wil mijn order graag cancelen, is dit mogelijk?
  • Mocht u onverhoopt uw order willen annuleren, vragen wij u een email te sturen naar [email protected] Vermeld in uw email alstublieft duidelijk uw ordernummer. U ontvangt een bevestiging als de order geannuleerd is. Het door u betaalde bedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort op uw rekening.
  • Ik wil mijn adresgegevens graag wijzigen, is dit mogelijk?
  • Mocht u uw adresgegevens willen wijzigen dan vragen wij u een email te sturen naar [email protected] en de juiste gegevens duidelijk te vermelden. U ontvangt een bevestiging als de wijzigingen zijn doorgevoerd.
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order wel verwerkt?
  • Wanneer u geen bevestiging ontvangen heeft vragen wij u allereerst om te controleren of deze onverhoopt niet uw ongewenste email terecht is gekomen. Mocht u onverhoopt geen bevestiging hebben ontvangen kunt u een email sturen naar [email protected] Vermeld in uw email alstublieft duidelijk uw ordernummer. De bevestiging zal nogmaals naar u toegestuurd worden.

    Heeft u met creditcard betaald, dan kan het een aantal uren duren voordat uw order volledig verwerkt is en u een bevestiging van uw order ontvangt.
  • Ik heb mijn order betaald met CreditCard, maar (nog) geen bevestiging ontvangen.
  • Omdat een betaling vanuit de creditcardmaatschappij moet worden bevestigd naar het betaalsysteem, en dit bij dergelijke betalingen vaak wat langer duurt, is de betaling nog niet 'officieel'. Zodra de betaling akkoord is, wordt deze automatisch bevestigd en de bevestigings email alsnog naar je verzonden.
  • Ik ben woonachtig buiten Nederland en zou graag Hertog Jan Vatgerijpt bestellen is dit mogelijk?
  • Helaas is het niet mogelijk Hertog Jan Vatgerijpt producten te bestellen buiten Nederland.
  • Worden de artikelen geleverd inclusief glaswerk?
  • Elke fles wordt geleverd met een uniek Hertog Jan Vatgerijpt glas. Bij bestelling van Vatgerijpt Compleet ontvangt u 4 unieke Hertog Jan Vatgerijpt glazen.
  • Wanneer ontvang ik mijn certificaat?
  • Na het plaatsen van uw bestelling wordt uw certificaat de eerst volgende werkdag naar u verstuurd.
  • Wanneer sluit de voorverkoop van Hertog Jan vatgerijpt?
  • De voorverkoop van Hertog Jan vatgerijpt is open zolang de voorraad strekt.

Onze producten

  • Wat is het assortiment van Hertog Jan?
  • Voor meer informatie over het assortiment van Hertog Jan klik hier.
  • Wat is de samenstelling van Hertog Jan bier?
  • Alle informatie over de samenstelling van onze bieren kunt u terugvinden op www.tapintoyourbeer.com.

Bezoek de Hertog Jan brouwerij

Sponsoring en gadgets

  • Hoe kan ik glazen of gadgets krijgen?
  • In de Brouwerijwinkel kunt u tegen betaling allerlei leuke gadgets en glazen van Hertog Jan bestellen. Daarnaast is bij de brouwerij in Arcen een Hertog Jan shop te vinden, waar u diverse Hertog Jan items kunt aanschaffen.
  • Kan ik mijn evenement laten sponsoren?
  • We ontvangen als bedrijf dagelijks tientallen verzoeken voor sponsoring. Hoewel deze op onze sympathie kunnen rekenen, kunnen we onmogelijk op al deze aanvragen ingaan. Daarom hanteren we een strikt sponsorbeleid.
    Wij willen dat mensen op een verantwoorde manier van onze producten genieten. Evenementen die gericht zijn op minderjarigen, komen daarom niet in aanmerking voor sponsoring.

    Sponsoraanvragen die passen binnen ons beleid kunnen ofwel schriftelijk worden ingediend via de consumentendienst van InBev Nederland N.V., Postbus 3212, 4800 MA Breda, of via ons contactformulier.

    Let op: Sponsoraanvragen moeten 3 tot 6 maanden voor de geplande activiteit worden aangevraagd.

Klanten en horeca

Stages en werkstukken

  • Ik wil mij graag aanmelden voor een stage, waar kan dit?
  • Hertog Jan is onderdeel van de AB-InBev group.
    Voor een traineeship bij AB-InBev kunt u zich aanmelden via de volgende link www.bestbeerjob.com.
    Voor overige stages vindt u hier meer informatie www.ab-inbev.be/nl_BE/stages.html.
  • Ik ben student en maak een werkstuk over Hertog Jan. Kan ik informatie krijgen?
  • Onze organisatie ontvangt dagelijks aanvragen van studenten of geïnteresseerden die een opdracht over ons bedrijf wensen te maken.

    U vindt al veel informatie op onze verschillende websites:
    • www.ab-inbev.com voor algemene info (o.a. financiële rapporten, visie, missie, enz.)
    • www.hertogjan.nl voor meer informatie over onze verschillende merken (smaak, brouwproces, geschiedenis, enz.)

Werken bij AB-InBev

  • Ik zou graag werken voor AB-InBev, waar kan ik me hiervoor aanmelden?
  • Om ons succes verder uit te bouwen, investeren we continu in onze medewerkers. We bieden hen een interessant en gevarieerd carrièreparcours. Meer informatie over uw carrièremogelijkheden bij AB InBev vindt u op
    www.ab-inbev.com/careers.html

Voor een bezoek aan onze website moet je minimaal 18 jaar zijn

Vul hieronder je geboortedatum in